08 May 2011

PROMOSI VCO!!!

Assalamualaikum...
Di kesempatan ini, cewahhh.. hehehe. Oke-oke. Actually aku nak wat promosi VCO nih. Sesape yang nak try or da memang pengguna'tegar' VCO nih, aku nak wat promosi nih. Rezeki lebih an, pe salah lau wat sale sekali sekala...hehe. Sesape yang taktau lagi VCO nih untuk ape, jom terbang ke ENTRI INI...

Promosi nih, kat sini jer tau, takde da kat tempat lain. So, korang pasti rugi lau tak grab peluang nih ;)



Sekotak VCO = RM38 jer!!! tambah postage RM6 ye...
2 kotak VCO = RM80 INCLUDE POSTAGE!!

Lagi banyak korang order, lagi banyak aku bagi diskaun!!
Haa, suka tak? suka tak??

Lau suka, sms aku kat 0179048745 atau korang leh emel aku kat pinkylala89@yahoo.com...

Promosi nih akan tamat pada 8 MEI!!

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©