26 October 2010

aku x sesempurna insan lain



Mase kecik aku x dapat pakai baju cantek2 + mahal2…sebab??aku x sesempurna insan lain
Mase nak raya aku xleh decide sndiri untuk pilih baju raya aku…sebab?? aku x sesempurna insan lain
Mase sekolah aku x dapat benda yg aku nak same ngan kawan aku…sebab??aku x sesempurna insan lain
Mase sekolah jugak aku kadang2 asingkan diri…sebab?? aku x sesempurna insan lain
Kadang2 aku ‘dipijak-pijak’ oleh kawan2 aku..sebab?? aku x sesempurna insan lain
Family aku x dapat berikan apa yang aku nak…sebab? aku x sesempurna insan lain
Aku suka sangat2 kanak2 tp aku takot untuk dekat ngan mereka…sebab? aku x sesempurna insan lain
Aku rendah diri sangat2…waima nak ‘present’ depan member2 pom malu…sebab?? aku x sesempurna insan lain
Aku malu nak pakai pakaian cantek2…sebab?? aku x sesempurna insan lain
Aku takot nak tegur orang len…sebab?? aku x sesempurna insan lain
Aku jugak malu nak bertentang mata ngan orang len..sebab?? aku x sesempurna insan lain


Namun…
Aku hepi ngan hidup aku coz aku tau…
Family aku, kawan2 aku, love aku, sayang aku…
Aku jugak same dengan insan lain…
Aku perlukan kasih sayang,
Perhatian,
Dan…
CINTA.
Walaupun aku tau yang…
AKU X SESEMPURNA INSAN LAIN

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©