18 December 2010

8 months..:(

Wah3…ngade kan aku kali nih, post title lam bi ag tuh…walhal x pandai pom speaking..hihihi

Tp xper, sesajer nak ngader ngan pakcik blog nih..=))

Ok, lets continue with my title 4 dis time..urm, korang nak tau ape sebenarnya 8 bulan tuh? Or korang dah tau? Tp aku konpem yang korang sume xtau r…hehehe. Actually,8 bulan dh tau aku x jumpa dia..:(. Mood?? Hurm..sometime, miss, don’t care, hate(tibe2 jerp) and sometime entah..aku pom xtau… banyak kali dia cakap yg dia rindu aku tp entah r, xde feel ag nak jumpe… xper, pendam dulu rindu tuh, nanti kita jumpa k syg..hehehe

Last week dia pg Latihan Tahunan Wataniah 4 2 weeks… memang xde mase lgsung nak msg or calling2 mase tuh.. kadang tuh aku rase geram sangat2 sampaikn bile dia msg aku, aku marah2 dia… aku ni memang, selalu jer naek angin ngan dia… mujur dia faham ngan perangai aku…thanks a lot syg…

Mase dia balik dr kem baru nih, dia cite macam2 kat aku sal kem tuh. Dia gtau aku something yg aku lgsung x sangka yg dia akan buat. Hurm, dia gtau mase kem tuh ade interview untuk jd askar tetap tp dia x pg interview tuh coz demi aku (aku x suke boy askar). Sume kawan2 dia pg interview tuh n pujuk dia untk pg same tp dia xnk pg sbb aku… OMG. Xtau nak kate ape. Aku terharu sgt2.. sebelom nip on dia buat pape yg aku x suke, sumenya sbb aku. Sdangkn aku nih suka jer buat dia terasa at (although dia x prnah gtau tp aku tau).

Aku nak try untk jage hati + prasaan dia tp x bleh, aku ni ego sngat2… plz help me!!! Uhukkkk…;(

Celoteh Cik Lala

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©