31 December 2010

result OH result


pergh!! cuak beb
da seminggu aku x senang duduk
buat ni x kena
buat tuh x kena
haish...
riso betol
nak tau sal result sem 3 punya pasal.

hurm
b4 dis text kasma(my bff)
aku gtau dia yang aku xnak check result kat website tuh nak tengok mase daftar jer
&
aku pomm suh r dia buat sekali camtuh.

alih-alih
aku plak yg x sabar nak tengok result
hehehe.

berduyun-duyun budak clas aku antar msg tanye sal result aku
bukan setakat kat henset jerk
kat facebook pom same
haish...
aku makin cuak
hahaha.

aku ape lagi
x senang duduk lar jawabnye
aku termenung jer depan laptop
cam orang bodoh(tp aku x bodoh k...hehehe).

last skali
aku gatal2 tangan pg bukak jugak website umt tuh
muka xleh bla r
cam xder darah dah
pucatttt
hahahaha.

tp Alhamdulillah
although result aku sem ni down dari sem lepas
tp x banyak sangat
juz 0.07 jerk
&
still pointer 3 & above
Alhamdulillahhhhh.

kawan2 aku yg len pom same
result dorang sume ok
kami telah lulus dengan jayanya
hehehe.

perjuangan untuk sem 3 dah selesai
so
sem wait for me k
aku janji yg aku akan study ngan lebih kuat lagi
xmo malas2 dah
=))


No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©