01 February 2011

perfume

Salam… malam nih takleh nak post banyak-banyak coz sok nak bangun awal-awal nak pg ambik stok kain. Aku kan jual kain…hehehe.

Alrite! Kali nih aku nak cite sal 1 benda yg memang aku addict sangat-sangat. Selain addict ngan warna pink, aku jugak tersangatlah addict ngan PERFUME! Yup! Perfume… atau lam bahasa melayunya dipanggil minyak atar wangi.

Hurm… aku start addict ngan minyak wangi nih mase mula-mula aku masuk u. nak dijadikan cite, mase mula-mula masuk u tuh and mase minggu orientasi tuh aku lupa nak bawak perfume. Kalut sangat-sangat mase tuh, habis sume benda nak ditinggalnya. Pastuh mase minggu orientasi tuh aku guna perfume bff aka rumet aku jela, Kasma. Mase tuh aku suka ngan perfume dia brand Far Away, Avon. Memang suka sangat-sangat  tau. Pastuh aku nekad yang aku nak beli perfume banyak-banyak…hahaha.

Mula-mula beli tu yang bese-bese jerk. Beli pom kat mydin jerk…hahaha. Start sem lepas dapat rumet yang jadi ahli Avon. Dia plak selalu bawak katalog Avon. Aku pom ape lagi, mula r jadi gile bile tengok promosi-promosi perfume kat dalam tuh. Aku ni boleh dikatakan sedikit berkira r coz aku takkan beli perfume tuh selagi xder less manyak-manyak…hahaha. Lau ade less manyak-manyak, baru r aku beli. Jimat an?? Hehehe…

Sem ni aku dah beli lebih dari 7 botol perfume dari Avon. Sume tuh tak sampai rm50 pon and tak sume yang aku suka baunya. Ade tuh yang aku suka botolnya jer. Lau aku tengok botol dia cantik, aku beli. Tak kesah pom bau dia camne. Gila x??

 ** bile r bleh pg snim??huhu

2 comments:

MOMOCHAN said...

BOdy shop best! wangi ohhhh~cepat2 pergi ke sana ye.HEHE

zila said...

momochan : nak pg tp masih x brkesempatan...uwaaaa

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©