20 April 2011

harap-harap menjadi

Assalamualaikum...
Dah lame aku tak update blog nim. Bukan busy pun tapi malas. Lau bukak blog jerk, mood nak post entry baru, terus hilang. Entah penyakit ape datang kat aku nih... hehehe.

Aku ade nak share satu benda ngan korang sume. Last week, aku ade order VCO ngan akak CPM Honey Nurhaliza. Nak tau VCO tuh ape?? Aku gitau kat next entry k. Kasi gempakkkk sikit...hehehe. Hari Isnin baru sampai benda tuh. Aku start makan hari Selasa. Tak mahal pun, juz RM46.90 include postage. Ok r tuh kan? lau nak dibandingkan ngan cucuk botox lagi mahal an?? hehehe..

Selepas 1 hari aku makan benda tuh, siyes aku cakap yang kulit aku jadi lembap. Sebelum ni kering kegersangan jer... cewahhh!! hehehehe... Tapi siyes r weh, betol-betol lembap tau. Lau ade perubahan-perubahan lain plak, aku post kat next entry k.

Ni r benda yang aku cakap tuh

p/s : Lau korang nak order VCO nih, just pm aku kat facebook k. Aku da jadi agent untuk produk VCO nih... hehehe

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©