10 May 2010

..gadoh..


Wah..mesti terkejot kan mase tgk gambar kat atas tuh!!. Xder papelah, aku juz nak cite yg aku pernah gadoh ngan kawan aku..2 jer beb!! Kat sini aku saje jelah nak imbau balik dengan sape aku pernah bergaduh sebelom nim..huhu

1ST TIME GADOH :

· Mase ni form 2. Aku start gadoh ngn ****. Aku memang ari2 pg clas ngan dia. Aku gadoh ngan dia sebab ari 2 aku nak g clas quran (clas Ustaz Ismail), dia x gtau pom yg dia dh pg. Aku tunggu sampai kul bape tah. Pas2 aku call k.Long(Nor Amira..biasa gak pg clas ngn dia),k.Long decide pg jelah clas x payah tunggu ****. Sampai jer clas,terkejut BERUK tgk yana dah ade lam clas. Pe lg, masam mencuka r muka aku mase tuh. Ramai kawan2 yg hasut aku mase tuh..huhu. Duk lam clas memg xleh tgk r muka dia, geram sangat2. Tapi 2 kesah lame lah beb(maybe lom matured ag mase tuh,x reti nak mikir lagi). Aku start bebaik ngan **** mase form 4. Sampai skrg aku still baik ngan dia(although kitorg jrang msg dh). Bagi aku, **** seorang member yg baik. Aku beruntung sangat2 dapat kawan macam dia.

2nd TIME :

· Mase ni aku gadoh ngan ******. Mase ni form5. Dia BFF aku. Aku saying dia sangat2(as a fren k!!). aku ngan dia memang rapat sangat2. Boleh dikatakan macam kembar tak seiras. Lau pg mana2, mesti nak pg sama2. Aku rindu dia sangat2. Aku gadoh ngan dia pom sebab aku ni sensitive sangat. Entah nape r aku ni tibe2 jer sensitive malam tuh. Padahal pende tuh biase jerk..adoiyai!! takpelah, maybe Tuhan nak uji kitorg kot..dan kami sebenarnya benar2 dah teruji. Sekarang ni aku dah bebaik kot ngan dia tapi kitorg x serapat dulu. Baru2 ni aku mmintak maap ngan dia(walaupom aku tau 2 bukan salah aku). Takpelah, sampai bile aku nak bergadoh kn? Cukop2 lah tuh, kite pom xtau bile ajal kite. Takot x sempat nak mintak maap jerk!

3rd TIME :

· Mase ni form 4/5(lupa r..huhu). Mase ni aku gadoh ngan *****. Nak dijadikan cite, ari tuh aku ade msg kat dia tanye ade homework x(ari tuh x pg scol coz demam). Aku msg r dia. 2 keping aku antar msg kat dia. Camni bunyinya :

Msg pertama : *****, ade keje koloh pnde?

Dia x reply msg aku beb. Xkan xder credit kot?? Setahu aku dia baru jer topup. Aku pom antar ag 1 msg kat dia.

Msg kedua : oooooiiiiittt!!!!rroooohhhoookkk goh r mu ooorkk!!

Mase tulis msg tuh, aku xder niat ape2 pom. Aku juz nak wat dia sedar yg aku perlukan sgt2 jawapan kpd soklan aku mase antar msg mula2 tuh.

Esok ari tuh aku pg scol mcm bese. Pas2 sampai clas mase nk pg assembly, dia dh len mcm jerk. Aku wat bese jerk, still ckap ngan dia tp dia mcm xnak cakap ngan aku. Aku pom rase macam x sedap hati dah, aku tanye r yana. Yana gtau, dia terasa ngan aku coz aku msg kat dia cam tuh!!Adoiyaii.. Aku pom ape ag, nanges r beb..hukhukhuk. aku xder niat pom nak sakitkan hati dia. Tp aku dah berbaik semula ngan dia mase kitorg same2 pg mkn mi sup sekali ngan farahim, farah nabila, pakwe dia n sape sorg ag?? Tah r,aku pom x ingat.

· Baru2 nim aku gadoh ag ngan dia(xnak explain kat sinim..xmo ingat dah sume tuh). Sekarang nim dah bebaik tp x rapat cam dulu dah.. I hope, sume ni akan berakhir..

*tuh jelah aku nak cite. Kalau boleh diputarkan masa, aku nak jage hati sume kawan2 aku. Aku xmo gadoh dah. Aku SAYANG sume kawan aku!!


No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©