12 May 2010

..Jalan2 vs MenGgeDix vs Busy!!!!..



Wah..bes tol ai ni,dapat g jalan2..huhu. ai ni aku kuar ngn kema.. first aku g CIMB, bank in duit untuk modal topup..almaklumLah aKu ni toKey topup..hehe. Then, aKu g KoLej inForaNa kaT Bandar coz aku nak tanye sal kursus masakan bagi pihak adik aku.. pas2 plak, aku g pantai batu buruk,aku pg menggedix kat Taman Permainan kat situh..huhu. tengok r pic yg aku suh kema snap td..hehe


Kat Bazar Kraf hadapan Pasar Kedai Payang..

=))

uits..hohoho

welcome..=)

cam model lax aku tengok..hehe

tengok sape tuh erk??

selipar CUMILku..huhu

jangan jelesh nengok gambarku yang cumil itu neh..wakaka

Balik umah aku trus bukak laptop. Lau dah buka laptop tuh, buat ape lg, on FACEBOOK n update BLOG r beb..hehe. aku on9 sampai pukul 5. Pas2 m.sdare aku col. Dia cakap lau nak beli ****, pg r SABASUN(hypermarket femes gk r kat sinim)aku jawab OK jerk. Tau2 jelah susah nak dapat **** sekarang nim. Pas2 aku ngan sepupu aku pom pg r SABASUN. Sampai jer, **** xder dah.. Arghhh..!!! tensyen gile beb. Pas2 sepupu aku ajak pg FESYEN SERI INTAN (sebelah 2 jerk). Aku pg r teman dia nk beli suar pendek. Pas beli tuh aku masuk SABASUN balik. Aku tgk ramai org dh bawak ****. Aku ngan sepupu aku pe lg, cepat2 lari nak dapatkan ****. Sampai jer tempat **** tuh, aku kena beratur. Aku pom beratur jelah. Sampai jer turn aku, aku tersengih sorang2. Puas at aku dapat gk **** tuh. Nak tau x **** tuh ape?? Tgk gambar kat bawah nim yerk!

Haaa.. dah tengok kan?? Kat SABASUN tuh aku dapt 2KG jer!! Aish..!! susah betol nak dapat GULA sekarang nim. Aku pom xtau kenapa. Kuar dari SABASUN, aku pom pg ‘mencuba nasib kat MYDIN MALL lak..hehe. ne tau dapat ag 2kg. sampai2 jerk MYDIN MALL, terus jer aku menonong ker tempat GULA. Aku tengok kosong jer bakul GULA…Eiiiiii…!! Geram tol!!! Then, sebelom balik umah tuh, sepupu aku ajak pg KFC. Dia belanja beb!hehe.. pas makan pe lg, balik r.. dah maghrib dah pon.

Malam tadi mak aku suh pg SABASUN lagi, cari GULA. Sampai jerk, gula dah habis. Geram lagih!! Gula oh gula.. dimanakah dikau?? Ari nim aku BUSY carik GULA jerk. Sok plak nak ‘mencuba naseb’. tata

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©