11 May 2010

KAMERA oh KAMERA!!


Alkisah kamera..(merapu pe plak nim?)..ok2.nak satart dah nim..hurm..aku dah lama dah nak beli kamera tapi x pernah nak kesampaian. Baru ni aku dah decide yang aku nak beli jugak kamera tuh x kira apa pom yg akn berlaku..cewah!!hehe..

Aku pom pe lagi, tros r mesej sepupu aku yang dok KL tuh. Aku suh dia beli(setahu aku, kat KL murah ckit n ag 1 dia pandai bab2 mcm ni). Pas msg2 ngan dia, dia suh aku bank in duit. Aku suh dia cari kamera around rm500 jerk. Aku pom keesokannya g CIMB, bank in duit kat dia.

Malam tuh dia call aku(dia pg beli malam). Dia cakap harga kamera tuh rm550. Dia berkenan kamera tuh coz warna PINK!! Dia tau yang aku minat gile2 warna pink. Dia cakap lau aku nak, baki ag rm50 tuh, bayar len kali jerk(bertuah tol dapat sepupu camnih..hehe). aku pom nak jelah kamera tuh. Lau dia pilih, mesti yg terbaik coz aku tau dia pandai memilih..ceh, bodex!!hehe

Haa.. sekarang dia dah sampai kat ganu(membawa pulang PINKYku ituh..ahaks~~)..nak tau kamera aku camne, tgk r erk gmbr2 kat bawah nim..huhu

*snap pic je r kite kekg mek ma orp??hehe(mek ma nim BFF aku. Punya minat yg sama ngan aku = SNAP PIC!!)

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©