16 May 2010

…TEMAN…

Teman…

Aku x mementingkan paras rupamu…

Dan juga kedudukanmu…

Kerna aku tahu diriku x sebertuah dirimu.

Teman…

Aku x mementingkan kecerdikan akal fikiranmu…

Dan juga kematangan dirimu…

Kerna aku tahu siapalah diriku.

Teman..

Aku hanya mahukan kejujuranmu..

Ketulusanmu…

Kerna ia akan mengakrabkan kita.

Teman…

Aku hanya perlukan perhatianmu..

Timbang rasamu…

Dan juga belaian kasih seorang teman darimu.

Jika kau mengganggap aku pilih kasih…

Anggapanmmu salah belaka…

Andaianmu itu hanya dusta…

Kerna aku tahu siapa aku sebenarnya…

Aku mahukan yang terbaik untuk diriku…

Dan juga untukmu…

Temanku.

*SEDIH sangat2 ingat kawan aku nih..=((. Lau dia ade terbaca, syukur sangat2. At least dia tahu betapa aku sayangkan dia. Aku masih anggap dia kawan aku DUNIA dan juga AKHIRAT. Andai aku pergi dulu, ampunkan segala-galanya dosaku padamu. Andai kamu pergi dulu sebelumku, ketahuilah bahawa aku sudah memaafkan dan sentiasa merindukanmu. Dan andai kita pergi bersama-sama, aku doakan kita akan bertemu ‘di sana’. AMIN….



No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©