27 April 2011

aku memang tak pandai berblog, tapi...

Assalamualaikum...
Post 1 entry lagi sebelum tido.

Aku ngaku yang aku tak pandai lam berblog nih. Blog aku buruk jerk. Header cam budak skola darjah 1, layout pom berterabur. Blog aku pom takde tutorial cam blog orang lain. Blog orang lain sejuk jerk mata memandang. Tapi blog aku?? Tunggang langgang. Yes, I admit it. Aku ngaku yang aku memang tak gheti nak wat ape dah ngan blog aku nih. Takde pom story yang besh-besh. Gambar pom tak chantekk. Dah memang tuan blog tak chantekkk, dah sahsah ar gambar dia pom tak chantekk an.. FULLSTOP!

Aku wat blog nih ppom, member-member aku taktau. Dorang tau aku ade blog tapi taktau address blog aku... jaat kan aku?? Bukan berniat nak sorok tapi tunggu ar k, nanti someday aku akan gtau kamu-kamu sume.

Aku start wat blog nig dah lame tau, lebih 1 tahun kot. Tapi tak bape aktif. Nak aktif blog camne, sebok ngan study (sumpah tipu)! Aku rase aku taktau nak cite ape. tengok blog orang lain besh-besh jerk. Entry melotupss nyahh! Mengalahkan artis. Lau masuk anugerah, konpem-konpem leh menang hadiah utama.

Tapi sekarang nih aku nekad, nak aktif blog balik. Buktinye, aku da post entry ari-ari kan?? Ye ker? Ye kot... huhuhu. Biar takde cite pom nak story, upload at least one picture pom da ok rite? Tuh tandenya aku masih hidop lagikk... heehehe.





Masih terbayang-bayangkan lomo. Cane nak tido?? ' Lomo, please come here to me baby'. Lomo punya pasal, da jadi gile bayang aku nih. Bile lar nak dapatkan nih ;)

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©