22 April 2011

Alhamdulillah...

Assalamualaikum...
Nampaknya, aku da lepas 2 paper untuk final exam sem nih. Aku paling tak sangka paper makroekonomi yang semalam, aku leh jawab sume (taktau betul ker tak..haha). Soalan dia senang lah weh. Shayang En. Azmi a.k.a lecturer aku sangat-sangat.

Aku ngaku yang sebelum nih lau dia ngajar lam kelas, aku duk main-main kat belakang ngan member-member aku. Tak senonoh kan? Xder sivik... huhuhu. Tapi nak wat camne, dah aku tak minat subjek tuh, takleh nak paksa-paksa kan? Mende lain boleh plak main paksa...haish. Masalah tol.

Aku nih lau bab-bab belajar memang lembapssss sikit... bukan sikit lah tapi BANYAK!! Camne lah nak dapat DL lau style study aku pom tak bape nak betul. Last minute baru study. Masalah, masalah....

Tapi mujur lagi lah coz result aku still 3 and above ag. Harap-harap sem nih lagi naik. Nak jugak merasa dapat DL... uwaaaa

So, LALA shayang... Lau nak dapat DL, kamu kena study rajin-rajin. Jangan asyek makan and online jerk, study tau. Baru leh dapat DL... bermonolog sudahhhh


No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©