22 April 2011

blogger... untuk SI CANTIK jer ker??

Assalamualaikum...
Kali nih aku nak luah sikit pendapat aku lam dunia blog nih. Bagi aku lah kan, blog nih cam sesuai untuk SI CANTIK jerk. And for sure, bukan untuk orang macam aku nih. Nih juz pendapat aku. Korang jangan sentap plak k.

Kadang tuh, jelesh gak nengok blog Fatin Liyana, Ailyl Rozanna, Fatin Suhana and ramai g. Diorang sume tuh, sume shomel-shomel. Alhamdulillah, kurniaan Tuhan buat mereka tapi bukan untuk aku.

And blogger-blogger lain pun bangga lau si cantik tuh follow blog dorang. Lau aku kan, konpem lah aku bangga gak. Blog aku plak, mane ade si femos amos yang follow. Tapi, follower aku tuh sume bagi aku dah femos coz sudi follow blog aku nih. hahaha

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©