22 April 2011

HAJAT MASA CUTI


Assalamualaikum…
Cuti sem da makin hampir, final exam pun tinggal 3 paper je rag. Nampaknye, hajat aku nak dapatkan ‘benda’ tuh da nak mula. Aku arap sangat-sangat yang aku akan dapat benda tuh.

1st yang aku nak :





Nokia C3. Comel kan? Pink tuh weh. Coz tuh lar aku jadi cam mengidam jerk nak pakai phone tuh. Da banyak kali aku pg survey tapi tak beli-beli pun. Duit tak cukup, nak beli camne. Padahal phone tuh harga dia RM375 jerk skali ngan memori kad 2GB. Nampaknye kena tingkatkan lagi lar bisnes online aku nih.


2nd :



Aku bukan nak kete, aku nak amik lesen kete jerk. Aku taknak da susahkan family aku. Lau leh aku nak guna duet sendiri. Lau guna duet sendiri, baru lah tak buat kesalahan jalanraya nih. Coz guna duet sendiri kan, mesti lah sayang lau lesen tuh kena tarik balik... agagaga


So, kena TINGKATKAN lagi USAHA aku lam bisnes online. Harap-harap dapat untung banyak… hahaha



No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©