27 April 2011

soal hati dan perasaan... memang payah...

Assalamualaikum...


Gambar kat atas tuh, kawan baik aku, Aida ngan suami dia. Dia kawen bulan 2 ari tuh. Sumpah aku rindu dia. Rindu nak kuar jenjalan, photoshoot, makan mee sup, lepak kat Lagun, pg jalan-jalan sampai sesat, shopping, pg sawah padi and macam-macam ag. Aku rindu sume tuh weh. Sebelum nih aku buat sume tuh ngan dia. Sekarang nih aku dah rase takde sape  dah yang dekat ngan aku. Ade member-member kat u tapi tak same. Aku lebih rindukan dia ;(

Dia bertuah, leh kawen awal. Dah ar suami dia tuh lecturer. Ok ar tuh kan kawen awal. Tak macam aku, taktau bila nak kawe. Sedihhhh...

Tapi sampai sekarang aku terasa ngan Aida. Mase nak akad nikah kat Masjid Terapung, aku ade kol dia. Aku tanye nak suh aku pg tak akad nikah dia tuh. Dia kate, ' Takyah ar, tak elok anak dara pg mase akad nikah'. Ok, aku time alasan tuh. Maybe pantang-larang family dia kot.

Seminggu pastuh, aku ade tengok lam fb dia. Da upload banyak gambar kawen. Yang aku terkilan sangat-sangat, gambar akad nikah dia. Member-member dia kat u dulu, sume ade!! Taktau nak express camne perasaan aku mase tuh. Aku kat hostel mase tuh. Pas tengok gambar tuh, aku pg toilet. Nangis. Yep! Aku nangis. Aku lau bab-bab member nih, memang laju jer turun air mata aku nih. Tapi sape ar tak terasa lau kena camtuh kan. Bukan kena sebenarnya tapi alami. faham?? Tak faham boleh blahh.. hahaha

Sampai sekarang aku terasa hati ngan dia. Sampaikan aku terdetik nak wat camtuh gak mase aku nak kawen nanti. Jaattt kan aku? Tapi aku ngaku. Aku akan balas balik ape yang orang wat kat aku, especially benda tuh wat aku rase sakit at sangat-sangat. Tapi aku akan buang perasaan aku tuh jauh-jauh coz aku sayang ko Aida. Sayang sampai bile-bile. Ko kawan aku dunia akhirat. Selalu dengar masalah aku. Sudi keluar ngan aku. Belanja aku makan. Tak pena merungut lau aku bebel kat ko. Aku sayang ko!!

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©