30 April 2011

alkisah hutang

Assalamualaikum...


Best kan lau dapat duet banyak camtuh?? Macam-macam kite boleh buat lau ade banyak duet. Yang paling best, opkos ar shopping an. Perempuan, tak pernah lari ngan shopping. Urghh!

Actually, aku takmau cite sal duet. EH, silap. Aku bebnornye takmau berangan untuk dapat duet banyak-banyak camtuh tapi aku juz nak share pendapat aku sal hutang eh. Kebanyakan hutang biasanya mesti relate ngan duet kan.

Ade member-member aku bebenornye berhutang ngan aku. Aku nih jual topup, konpem-konpem ar ramai yang berhutang an. Aku tak kesah pom. Tapi mesti ar pandai bayar, jangan wat senyap plak. Lau tak, aku lempang! Oh.. huhuhu

Satu jerk yang aku tak suka ngan orang yang suka berhutang nih, kadang tuh ramai yang wat senyap jerk bila berhutang. Bila pemiutang tuh mintak, baru ar terkial-kial jawab. Ade jugak manusia camtuh erk.

Untuk sesape yang suka berhutang tuh, langsaikan sebelom terlambat. Kite taktau bile kita akan mati. Kesian plak nanti orang lain yang akan tanggung hutang kita tuh.

Ok, chow!!

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©