27 April 2011

wajib TENGOK!!

Assalamualaikum...

Kali nih aku akan gtau blog sape yang aku selalu terjah k. Memang da jadi kewajipan bagi aku. Lau online jerk, konpem buka blog mereka. Jom kite tengok blog mane yang bertuah k. Bertuah lar sangat.. huhuhu


  •   Nih blog first aku akan bukak. Blog dia tersangat lar best. Ngan doodle yang comel2... Urghhh!! Geram aku tengok. Nak order tapi mahal sangat. Kak Ammar, takde diskaun ker?? teheeeee...
  • Haaa... yang nih pom cun dowh!! Comel sangat-sangat dia nih. Cam minah Jepun. Banyak dapat tips-tips kecantikan dari dia. Selalu tunggu entry terbaru dari dia... ;)
  • Blog Abg Annas pom aku suka ok! Gambar-gambar di, pergh!! Speechless aku dibuatnye. Bile lar dia nak ambik gambar aku plak erk. jangan perasan oke Lala, nanti rosak cam Abang Annas lau dia ambik gambar ko... ;)
  • Yang nim pom blog wajib tengok oke. Opkos ar kena tengok coz dia satu negeri ngan aku nih... hhuuhuhu. Comel sangat-sangat Kak Nurul. Although tak pena jumpa tapi aku da dapat agak yang dia nih gila-gila sikit. Tol tak?? huhuhu. Selalu terserempak ngan bf dia lau ade event Hotlink. Tak dapat jumpa Kak Nurul, jumpa bf dia pom jadik ar... ;) Kawan aku yang selalu tengok blog dia sebelom nih pastuh aku plak jadik tertarik coz dia memang comel ok..
  • Yang nih plak boss aku, GBP punya boss.. huhuhu. Opkos lar wajib tengok blog dia coz blog dia warna pink okai. Mak suka warna PINK nyah. U olls jangan jelesh oke ;). Suka entry-entry dia, best. Banyak kali gak bace fisrt entry, mula-mula dia wat blog kot, kelakar dowh. Comel jerk dia mase tuh. Tapi sekarang lagi comel tau!!
  • Aku memang takkan tinggal walau sekalipun buka blog nih. Dia nih comel tapi tak sombong. Agak-agak jerk, tak pernah jumpa g...huhuhu.

p/s : banyak ag blog yang aku suka'skodeng'. Aku gtau next entry k. k bai ;)

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©