24 April 2011

Ngantuk... ;(

Assalamualaikum...
Alang-alang wifi da ok nih, so nak wat entry baru ar ari nih...
Alhamdulillah...
Mimpi ape tah wifi ari nih, leh plak connet...
Maybe dia pun nak bagi peluang kat aku kot tulis blog hari-hari...
HAri-hari?
Tak sanggup lorh...
huhuhu.

Sok ade exam, 1 paper ag....
Syukur sangat-sangat yang exam aku satu hari juz satu paper jerk...
Tak macam rumet aku, ade satu hari tuh dua paper...
Masak dibuatnye!
Lau aku, mesti da haru-biru...
Taktau nak foukus yang mane...
Budak tak cerdik lar katekan...
Sume benda haru-biru...
haish!!

Malam tadi tido lewat...
Takleh tido...
Belek-belek nota sikit.

Pagi nih kena bangun awal-awal...
Takder air ari nih weh sampai pukul 6 petang nanti...
Selalu jerk kawasan nih takde air...
Entahape masalah aku pom taktau...
Dah ar aku nih jenis yang suka 'membuang'
Masalah-masalah.

Nak study dulu...
Walaupun mata da berat sangat-sangat...
Tapi kena study gak...
Subjek killer tuh esok...
Wish me luck k..
;)

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©