27 April 2011

hensem dowh!!


Assalamualaikum...
Pusing kiri, pusing kanan, masih takleh tido aku nih. Laptop on dari tengahari tadi tak tutup-tutup. Haish... takot gak. Takot Jadi cam meber aku,. Tak tutup laptop pastuh takleh buka terus, sampai sekarang. Mintak jauh ar!! Mahal dowh nak beki. Alang-alang tenet oke, pe salah lau on9 sampai pengsan kan...ngeh3~~

Romantic Princess... Cite nih dah lame weh. Tapi sampai sekarang masih tak habis-habis ag aku tengok. Aku nih kurang sikit layan cite asing, lau cite-cite melayu... konpem aku tengok sampai habis. Tak study pom takpe... hehehe.

Oke2... berbalik sal cite tadi. hurmmm... bes gak cite tuh. Bes sangat-sangat. Setiap kali aku tengok, konpem nangis. Pompuan tuh nak kat laki tuh and laki tuh pom nak kat pompuan tuh tapi ego tinggi sangat. Tapi ending dia besh weh... hehehe.

Hero lam file tuh seperti gambar-gambar di bawah yerk. Hensem gile weh. Selalu mimpi dia (sumpah tipu)!! Dah ar dia cam nerd jerk. COMELLL!!. Aku suka lelaki nerd oke. 

Taknak dah setory mory lagi. Korang layan jela gambar dia k. Konpem akan jatuh hati... 






suka yang nih coz comel bila dia pakai baju kaler kuning!


yang nih lagi comel!!





dah puas tengok?? pasnih jangan mimpi plak oke. k bai ;)

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©