26 April 2011

gile LOMO!!

Assalamualaikum...

sape kenal benda nih ape??

Takkan ar tak kenal an?? Tuh LOMO ar sayang-sayang shume!! Nak lomo. Chantek dohhh. Biar ar function dia tak bape chantek tapi aku suka bentuk and warna dia jerk. Agipom benda tuh murah jerk. Aku tengok lam facebook around RM65 jerk. Murah gilerrr!! Tapi aku tengok lam makcik MUDAH lam RM35 jerk.. Bapak murahhh!!

Tadi aku gtau kat bf aku. Dia cakap tunggu aar dulu. Aku faham. DIa pom baru jerk nak start keje, takkan nak perabis duet dah kan. Maybe aku akan beli guna duet aku dulu kott.. Tak tertahan dah menanggung beban cintakan LOMO tuh!! eeeuuuwww..

Tapi banyak ag tau LOMO yang chantek cam ....


Haa... chantek kan?? Hello Kitty gituh!! Aku pom tak sedar sejak bile entah aku shuke Hello Kitty tuh. But, chomel giler doh... Dok saboww nok beli LOMO doh nim!! huhuhu...




No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©