30 April 2011

Satu jerk lagi..

Assalamualaikum...
Semalam aku da janji an nak post entry hari nih. Janji kena tunai an, lau tak dosa. Ye ker?? Ye kot. Hari nih terasa sedikit lega. Ehhh.. bukan hari ni sebenarnya, dari semalam ag kot. Semalam da paper yang ke-4! Wahhh... sekejap jerk aku rasa. Pejam celik pejam celik da nak habis sem nih. Tinggal ag 1 paper. Pastuh packing2 barang and balik umah ar. Cuti 4 bulan tuh weh. Taktau nak buat ape. Aku ingat nak keje jer tapi rase cam malas. Biase ar aku nih, mood sentiasa berubah. Haish!!

Paper yang terakhir, Kewangan Awam. Harap sangat-sangat dapat lakukan yang terbaik untuk sem nih. Aku da cakap kan sebelom nih yang sem nih subjek killer2. Banyak yang 4 jam kredit. Kena study hard. Haish... da nak habis exam baru nak study hard. Takde sivik langsung... muahaha

Semalam after habis exam Polisi Awam, lam kul 2 lebih camtuh aku ngan member-member aku 5 orang ker bandar KT. Tujuan asal sebenarnya nak.... hurm, nanati aku cite k. hehehe... Aku, nas, izyan, syuq, ain and saba pg makan dulu sebelom tuh. Kami makan mee sup kat kedai tepi astaka. Sodap weh! Sodap sangat-sangat. Siyes aku cakap. Nih aku letak gambar mee sup k. Korang telan air liur jela... muahahaha


Haa.. bes ker tak bes?? Konpem korang takleh jawab kan coz korang tak makan, kami-kami jer yang makan. Mee sup + air sirap. Perghhh!! Terbaek ar. Tapi yang tuh gambar lame (tapi lam sem nih jugak ar). Semalam tak sempat nak snap pic coz kitorang lapar sesangat. Pas makan, teman Syuq pg Astaka jap. Dia nak mintak keje kat situh untuk mase cuti nih. ALhamdulillah... dia dapat keje as cashier. Nanti aku menyusul ko plak ye Syuq... hehehe

Pas settle sume hal kat KT, kami bergerak ke Manir untuk tujuan asal kami. Manir tuh kat kampung Nas. Ce korang teka kami nak buat ape kat situ. Ce teka, ce teka.... Oke2, aku bagi hint ok..



Dapat teka tak?? Aku da tempek 2 gambar, takkan takleh teka ag kot?? Ok lar.. Aku gtau k



Haaa.. kenal tak tuh ape?? SAWAH PADI weh!! Kitorang ker sana semata-mata nak bergambar kat sawah padi. Ni sume angkara kak NurulBadiah ar. Shomel gile-gile dia ambik gambar kat sawah padi. So, kitorang da jeles. Ari tuh plan, terus pg... muahaha. Jom tengok gambar yang len. Sikit jerk. Jangan muntah k, kami memang gediks tapi comel! Perasannn... Uwerkkkkk!!


Love tak menjadi..huhu


Berlaku sedikit kekoyaan di situh ;)


saba and her orange bag...;)


Comel-comel!!


Koya itu penting...hoyeh!!


suka gambar nih sangat-sangat.. ;)


kami...

Ok.. dah! Manyak ag gambar tapi takkan nak upload sume kan. Konpem-konpem korang jelesh... hehehe. Ok papai ;)

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©