27 April 2011

masalah... takkan pernah habis

Assalamualaikum...
Tak leh tido an, so online ler sampai pengsan. Aku bukak facebook, blog yang berhabuk nih. Syok duk blogwalking, jenguk mak cik facebook lak. Terkejut beruk kot. Sepupu aku gaduh ngan bini dia. Lam facebook tuh. Sume orang boleh bace. Aku taktau nak kate ape. Nak nasihat pom, aku nih kecik ag (kecik lar sangat). Sebelom nih banyak kali gak ar aku tengok bini dia post kat wall, kutuk-kutuk laki dia. Cakap laki dia tuh sial ar, curang ar, macam-macam ag ar. Terkejut ar aku. Aku sepupu dia pom taktau menahu masalah dia, orang asing plak bleh tau. Ni sume angkara facebook. Tapi takleh salahkan facebook gak. Salahkan manusia yang tak gheti nak berfikir! Masalah rumahtangga kan leh settle sendirik. Takkan nak announce kat facebook kot. Perlu ker?? Nak mintak simpati or nak burukkan pasangan masing-masing. Try ar slow talk k. Sebelum nih bukan main ag nak kawen. Siap family taktau. Huhhhhh!! Aku bukan nak tunjuk pandai tapi aku juza bagi pendapat aku jerk k.

Member aku tuh, masalah gak. Suka mengongkong sangat-sangat. Lau pakwe dia lambat balas msg or lambat angkat fon, siap tanye soklan bukan-bukan ar. Tanye kuar ngan betina lain ar. Wehhh!! please ar. Ko pom same an. Siap msg ngan jantan lain, ramai plak tuh, bukan sorang dua. NAsib ar ko dapat kawan cam aku, tak mulut kawah. Lau tak dah lame pakwe ko tuh tinggalkan ko. Sebelum aku kenal ko, ko ok jerk. Tapi selepas dah lame kenal, baru aku tau perangai ko yang sebenar. Betul ar kate orang ' Dont judge the book by it cover'. Perangai ko cam haremmmm! Aku ngaku yang aku nih tak ar baik sangat tapi aku tak pernah curang ngan pakwe aku. Aku still sayang and setia kat dia.

For kamu-kamu berdua di atas, think positive k ape yang aku gtau nih. Lau korang bace, marah-marah ar lau nak marah aku. Aku juz bagi pendapat aku jerk. Kbai

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©