22 April 2011

PENCURI DAJALLLL!!

Assalamualaikum...
Hari nih takleh nak duk diam, masih teringat lagi peristiwa yang berlaku kat aku ngan akak.
camnih cite dia. Pagi tadi aku ker Mydin Mall, nak pg beli tudung kat tepi tuh. Ingatkan nak pg kejap jela coz akak aku nak beli sehelai jer kan. Kitorang letak helmet atas motor camtuh jerk. Sebelom nih memang dah biase wat camtuh pom. Nak balik tuh, pg kat motor. Tengok helmet dah takde. Aku pakai helmet adik aku. So, helmet adik aku tuh lah yang hilang. Yang akak aku tuh tak hilang pun.

Pastuh akak aku pg tanye kat akak jual tudung kat tepi tuh coz aku letak motor depan kedai dia. Dia cakap ade sorang laki tuh, macam pelik jerk. Banyak kali duk pusing-pusing kat motor aku. Akak tuh tak sangka ar plak dia nak ambik helmet aku. EH, bukan ambik, CURIKK!! Dah lah dia bawak anak dia. Kuang ajow punya pencuri!!

So, ape lagi. Aku kena ganti ar. Dah ar harga helmet tuh mahal, RM40!! Mane r nak cekau duet akhir-akhir sem nih. Masalah-masalah...

moral of the story : Kunci leklok helmet pasnih yerk! ;)

4 comments:

cikgu fiQ said...

ap punye malang la....
bLogwalkinghere,,,foLLow la kaLu sudi~
http://simpleasfiq.blogspot.com

OreO HitaM said...

Blogwalking:

Dulu cek punya visor kena tibai masa kat penang..kebetulan masa tuh nak balik sp..kebetulan lagi hujan lebat yang amat masa tgh bawak motor..bygkan lah..

zila said...

cikgu fiq : memang betol-betol malang...;(

zila said...

oreo hitam : wah... dahsyat2. pencurik nih memang xder hati perut kan

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©