31 January 2011

aku SAYANG dia, tapi...

mula-mula kapel...
hati aku rase camni
.
.
.
.
.


berbunga-bunga wa cakap lu!!
makan x kenyang,
tido x lena,
mandi x basah...
mane tak nye...
24 jam berkepit ngan henset...
msg + gayut.

tp...
sekarang da len...
hati aku da rase camni
.
.
.
.
.




hubungan kitorang da macam retak menanti belah...
anywhere anytime jer bleh retak...
mana taknye...
da dekat setahun x jumpa sedangkan rumah kitorang x jauh sangat...
da 2 ari x msg coz aku malas nak msg...
nak gayut lagi ler...
haish.

kadang-kadang aku rase camni...
.
.
.
.
.
.




confuse weh!!
xtau nak wat camne...
dia sayang aku...
aku??
hurm...
sejak aku tengok gambar dia ngan kawan2 dia g Gambang ari tuh...
sayang aku kat dia tinggal 10% jerk!!



what should i do??



aku buntu sangat2 sekarang....
lau leh aku xnak kapel dah coz aku nak fokus kat study aku jer sekarang...
tapi dia sayang kat aku...
tapi aku??

aku xnak dah jadi camni
.
.
.
.
.


aku xnak nangis dah kerana orang laki...
cam bodo jer rase...
hurm...
:(

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©