06 January 2011

problemo...

Boleh pandang- pandang, jangan pegang-pegang, duduk renggang-renggang, bertambah sayang…

Biar malu-malu, biar segan-segan, kerna malu itu, perisai orang beriman…

Cewah… menyanyi lagi Cik Lala kali nih.. hehe. Anda sume mesti pernah dengar or terdengar kan lagu nih?? Best kan lagu nih… aku suka. Sampaikan anak sepupu aku 4 orang tuh siap joget2 ag dengar lagu nih..hahaha

Ok… kali nih aku nak cite sal masalah sosial yg berlaku dalm kalangan remaja skunk. Aku rase lagu tuh sesuai sangat2 ngan entry kali nih coz lagu tuh mengajar anda sume yg kapel untuk menghindarkan dari perbuatan yg salah dalam kapel conton xleh pegang2, duduk pom jangan r rapat2 sangat.. lagi 1 ade gtau, xper malu coz malu tuh perisai org beriman… cewah, aku review lagu ker ape nih??hhihihi…

Hurm… aku pom takot ngan dunia skunk. Penyakit sosial remaja skunk sangat2 TERUK tau!! Ada kes yg berlaku kat kg aku skunk… kat tepi umah aku ramai budak2 laki lepak and belakang umah aku ade girl umor 16 taon. Cara dressing dia, Astaghfirullahalazim!!! Aku rase malu sangat2 lau tengok dia pakai baju, macam x cukup kain jerp. Urm, ade 1 malam tuh, budak laki ygselalu lepak tepi umah aku tuh mintak no fon dia. Dia dengan tanpa rasa segan, terus jer bagi… tanpa teragak-agak tau, dengan senyum kambingnye… konon2 dia laku r tuh..huhu

Nak dijadikan cite, hampir setiap masa dia berkepit dengan jantan tuh skunk nih. Jantan tuh umur sebaya ngan dia. Ari tuh terkejut beruk aku, dia duk BERDUA-DUAAN lam rumah pompuan tuh. Xder orang len, 2 orang tuh jer duk berkepit. Pastuh plak, setiap maghrib duk atas pangkin depan umah m.sdare aku duk dating… gile betol!!!

Ari tuh p.sdare aku pg nasihat dia, ade ker patut dia cakap, “ jage anok sdare mung lu, dkyoh care hal aku”. Kurang ajar kan?? X padan ngan umur. Actually, girl tuh pom ‘anak luar’. Orang nak selamatkan dia dari dosa, tp dia marah kat orang balik… gila ker hape entah..

So, nasihat untuk sume, lau nak kapel bley tp kena tau batas2 dalam pergaulan. Tiru macam aku. Da 8 bulan x jumpa. Salah satu kebaikannya, bley mengelakkan maksiat… haha

That’s all for today, papai..hehe.

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©