08 January 2011

BENCI!!!



Entry ini ditujukan kepada kawan aku yang lebih pentingkan boyfriend dia!! Aku xnak gtau sape dia tapi SAPE YANG MAKAN CILI, DIA YANG AKAN TERASA PEDASNYA!

Hurm… aku x suka kawan yg jenis macam nih. Sorry k tapi aku memang betol2 x suka. Please r, tolong hargai aku yg kat depan mata ko ni. Ko nak ape, aku ikot jer. Ko nak pg mane, aku pom ikot. Tp time aku ajak ko?? Ko pk r sendiri!!!

Skunk ni aku maybe bley sabar lagi tapi esok, lusa?? Aku pom xtau…

Aku x pernah batalkan bile kita janji yg kita nak kuar tp ko selau jer batalkan janji kita semata-mata nak kuar ngan boyfriend ko, sedangkan ko janji ngan aku dulu.

Sesape yang nak jadi kawan aku, aku xnak mintak pape… aku juz nak mintak, tolong hargai aku sebagai kawan. Bagi aku, boyfriend TAK SEPENTING kawan… Kawan dunia akhirat tapi boyfriend kita pom xtau sampai bila akan kekal.

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©