08 January 2011

LIKE and DISLIKE

Hai sayang sume… ari nih Cik Lala akan gtau pe yg Cik Lala suka n pe yg Cik Lala x suka…

Ok Cik Lala SUKA:

  • Aku suka warna PINK. Boleyy dikatakan sume barang aku warna pink. Lau nak beli pape, aku akan pastikan yg benda tuh warna pink. Walaupom laptop aku bukan warna pink (x cukup dui tai tuh nak beli yg warna pink) tp stuff yg len like mouse, cooler pad etc. adalah warna pink. Benda yg paling aku sayang adalah, CAMERA PINK aku..huhu
  • Makannnn. Sume suka makan kan?? Tapi aku suka makan sanagat2. Sampaikan lau ade problem, first yg aku akan cari adalah makanan. Yg paling aku sukan makan adalah BUDU. Leh tambah nasi sampai 4 pinggan tau!!haha..Sebab tuh r aku sedikit CHUBBY!! Not gemok k, but CHUBBY…hehe
  • Aku pom suka tidoooo. Suka sangat2 tau. Bley tido sampai 12 jam…hahaha. Lau aku bosan, tido jela keje aku. Nak2 musim hujan camnih, tido pom sodap!!haha..
  • I love PHOTOSHOOT..huhu. although aku ni x santekkk tp da minat, nak wat camne kan… mujur r kawan aku sekepala ngan aku, suka ambik gambar gak. Skunk ni nak sangat2 pg tempat yg ade sawah padi, nak ambik gambar kat ctuh..huhu
  • Aku suka FACEBOOK YANG DULU…best tau, x pening2 macam facebook skunk nih..
  • Cik Lala suka baby sangat2… rela x msg ngan pakwe asalkan bley dukung baby… kejam x??haha
  • Yg paling gediks, aku suka KARAOKE..=). Best tau lau bley karaoke. Sume msalah bley lupa sekejap..
  • Suka TRAVEL tp family plak x suka…aduhs!! Aku suka tau lau bley g jalan2 kat negeri orang..coz tuh r lau ade aktiviti u, aku ikot jerk
  • Aku suka BLOGWALKING… sesape yg bertuah nak suh aku follow blog dia, follow aku dulu k…ahakss

Owww Cik Lala X SUKA:

  • First of all, aku x suka PENIPU! Benci sangat2 tau penipu. So, sesape yg nak jadi kawan aku, don’t try to lie me k… sekali orang tuh tipu aku, sampai mati aku akan ingat…FULLSTOP!
  • X suka KUCING. Aku xtau kenapa tp dari kecik ag aku memang x suka kucing. Bley dikatakan sume kawan aku suka kucing tp aku x. pelik ker?? X kan..huhu
  • X suka gak FACEBOOK YANG BARU, buat aku fenim jer..agagaga~~
  • X suka LADI GAGA n JUSTIN BIEBER coz ade cakap2 yg mengatakan dorang ni bawak pengaruh ape entah..aku pom da lupa
  • MESSY!! Benci tau… lau bley aku nak duk dlam environment yg x brselerak. Serabut dowh!! Tp kadang2 tuh aku suka gak sepahkan barang2 aku… mengong kan??hakhak
  • Paling2 x suka – IKAN KELI!! Yerkkk!! Nape entah, tekak aku ni xley time ikan keli. Sampaikan aku xley basuh pinggan bekas ikan keli… buwok punya perangai..hehe

Hurm… tuh jela kot yang aku SUKA & X SUKA… bese r, sume manusia ade yg dorang suka & x suka. And, maybe pas bace entry nih korang kate aku nih ngade, it’s ok… x kesah pom…hahaha

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©