29 January 2011




Aku kembali lagi…

Check jangan x check, date post aku kali nih same jer coz aku post entry aku sedozen sekaligus…hahaha

Biase ler, orang rajin malas an. Blogwalking rajin tapi blog sendiri x terjaga…

Apa daa.

Kali nih aku nak cite sal kem.

Ok…

Mesti korang tertany-tanya kan kem ape??

Hurm… ok, aku gtau…

Kem tuh lau x clap aku, PERKHEMAHAN PERPADUAN 1MALAYSIA (gempak an??hehehe)

Kem tuh start 27-30hb JANUARI kat Ulu Yam, Selangor…

And korang mesti tertanya-tanya kenape aku masih bersenang-lenang lagi bley on9 siap bley post entry nih lg kan??

Xkan r kat lam hutan tuh ade wifi an??

Jawapannya…

Aku x pg pom kem tuh…

Nak tau sebab pe??

Haish…

Cam geram + sedih jer nak gtau sebab pe…

Tp aku try gtau jugak k…

Hurm…

Actually aku ngan 6 orang lagi kawan aku memang excited gile2 vavi nak pg kem tuh…

Tp last minit presiden SRNUMT(kem tuh under SRN) gtau kem tuh DIBATALKAN COZ XDER BAS!!

Korang leh bayang kan camner perasaan aku and kawan2 aku mase tuh??

Memang lar geram weh…

Dah barang2 sume dah packing and banyak yang dah beli semata-mata nak pg kem tuh…

Last2 x jadi plak…

Bazirkan duit kami jerk…

Dah r sem nih x bape nak ade duit.

Hurm…

Aku pom pelik knape umt x dapat sediakan bas…

Memang heran r aku…

Padahal kat umt tuh bas bertimbun-timbun…

Nak hantar pg kem pom x lepas…haish.

Yang nih plak relate ngan sal bas jugak…

Semalam buka facebook and dapat mesej dari presiden mpp umt…

Mesej dia camni…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




urm…

persoalan aku hanya satu…

KE MANA PERGINYA BAS UMT YANG BANYAK2 TUH??

so, pe pendapat korang??


No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©