08 January 2011

Diet… Perlu kerr??


Hurm… aku x pandai nak chantekkan blog aku. Nak wat header pom aku x reti, header cam budak skola tadika bleyy r. Dulu aku kreatif, tersangatlah kreatif sampai ari2 aku leh wat sajak and kadang2 tuh aku tulis cerpen pendek. Tapi skunk x lagi… Aku xtau nape… Urgh!!

**********************************************

Kali nih aku nak cite… cite sal diet. Hurm… aku nak tanye korang, perlu ker aku diet??? Konpem ade yg jawab, “ Ya Zila, kamu perlu diet, kamu sudaa gemok skunk’. Tapi ade yg akan jawab, “ Tak perlu ler, body kamu masih chantekk” …(ade ker yg akan kate camtuh???hahaha).

Ok, aku ngaku yg selera makan aku skunk ni makin bertambah. Tapi aku xler sampai tahap obesiti cam lam gambar kat atas tuh...huhu. Aku xleh nak control langsung da. Dari pagi sampai malam, nak tido, mulut nih asyik mengunyah jerk. Yg paling xleh tinggal, NASI!!! Aku xley hidop lau x makan nasik. Hermmm…

Kat hostel pom same. Bangun jer tido, cari nasik ler. Habis clas, nasik lagi. Lau petang, kadang2 tuh beli keropok or pisang goreng. Malam tuh plak, ofkos nasik lagik.

Start sem baru nih, ramai yg kate aku da GEMOKKK!! Aku benci itu…urgh!! Gemok sangat ker aku nih. Urm…arituh aku ade gtau kat mak aku yg aku nak diet tp mak aku cakap x perlu nak diet. Nanti da sakit susah nak makan pape, baru nyesal. Coz tuh r aku x diet2, aku ingat kata2 mak aku tuh.

Lau balik umah ag besh!! Akak aku akan masak ape saje yg aku nak. Dia tuh panda + suka masak. Aku nih pandai makan + cuci pinggan jerk…kekeke. Mak aku plak, lau aku gtau yg aku nak makan pape, dia terus masak. Nak diet camner??haish…

Kadang tuh terfikir + terbayang gak nak pakai baju chantekk2 tapi lau tubuh aku gedebab macam nih, nak pakai camne?? Lau aku pakai nanti orang cakap macam barut nangka plak…sadis betol…hihihi

Bf aku plak x bagi aku diet. Dia cakap aku lagi chantekk lau gemokk!! Ade ker camtuh…haish

p/s 1 : aku xnak diet…

p/s 2 : aku xleyy hidop tanpa makan!!

p/s 3 : gemok itu chantekkk kan??=))

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©