29 January 2011


Hurm… pe yang korang rase pas tengok cite lam gambar kat atas tuh??

Ni ape yang aku rase k : aku x rase pape pom. Cite tu langsung x bagi kesedaran yang mendalam kat aku and also untuk kawan2 aku. Kitorang juz sekadar tengok jer, xder ape2 input yang boleh diambil lam cite tuh. Same macam cite len.

Haa… tuh pendapat aku k, korang jangan maraaa…hehehe

Sebelom ni memang excite gile2 nak tengok cite tuh hinggakan tanye sume classmate aku ade x cite tuh. Dah tajuk dia gempak an, sape r yg xnak tengok…hahaha

Ari tuh pernah tanye member aku(not my classmate) ade x cite tuh. Ade ker patut dia cakap, ‘ jom g Mesra Mall r tengok cite tuh’. Huish… ade ker patut ajak aku ker Mesra Mall, Kemaman nun semata-mata nak tengok wayang. Mentang2 r lam Ganu nih kat ctuh jerk ade wayang… haish


***Bile ler kat KT nih nak ade panggung?? Terasa nak tengok wayang…huhuhu

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©