01 January 2011

GBP : Segmen Pecahkan Ais Pink!!



Aku mintak maap sume coz baru nak wat entry GBP tuh...
aku bukan sengaje k tp banyak masalah...
laptop rosak + tenet wat hal...
sorry GBP sume
especially for Cik Yaya...
huhu

ok...
meh aku pecahkan ais pink skunk k...
huhu

name aku WAN NORAZILA BINTI WAN SULAIMAN... korang bley panggil aku zila or cik lala...=))
tp aku lagi suka korang panggil aku LA...
cam sweet jerkk...
hihiii...

aku asal TERENGGANU, betol2 kat KUALA TERENGGANU
Lau rase2 nak makan keropok lekor tuh gtau jer aku...=))

Aku skunk ni blajar ag...
Aku blajar kat UMT, dekat jerk ngan umah aku..
aku amik degree pengurusan polisi dan sekitaran sosial...
da masuk sem 4 da

aku ade 4 org adik bradik..
aku no 3
aku ade sorang abang, sorang kakak n sorang adik...
lengkap kan hidop aku??
huhu

mak aku lahirkan aku pada 2.4.1989, bersalin kat umah jerk...
x nyempat2 nak kuar
hohoooo....


Ok...
Bagi aku, GBP ni best tau...
sebabnya ofkos lar aku nih suke wrna pink...
addict sangat2 tau ngan warna pink nih...
xtau nak cakap camne...
juz orang yg rapat ngan aku jela yg tau betapa addictnya aku ngan warna pink nih


ok sume GBP...

salam perkenalan k...

~SAYANG KAMU SUME~

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©