29 January 2011

Salam…

Aku baru balik dari Bandar KT. Tujuan asal nak beli hadiah untuk bff aku yang nak kawen next week. Hilang r bff aku pasnih…huhuhu. Dekat sejam lebih aku duk pusing2 nak beli ape untuk dia. Lau bleh aku nak beli sumthing yang dia x akan guna and juz untuk dia wat hiasan jerk… at least bila tengok benda tuh dia akan ingat kat aku… cewahhhhh!! Dah penat pusing2, aku ambik jer ape yg patot. Da memang xtau nak beli ape. Bende tuh bg aku simple jerk tp harga boley tahan murah mahal beb! X pernah aku bagi hadiah kat orang semahal tuh…hahaha.

Pastuh aku pegi pusing2 lagi untuk cari hadiah kat anak sepupu aku, si Haiqal. Esok bufday dia. Xtau nak beli ape!! Haish… duk pusing2 lagi sampai x beli pape… hahaha. Aku decide nak pg beli pagi esok jela coz xtau nak beli ape coz malam2 kedai banyak yang dah tutup.

Sebelum ker destinasi seterusnya, kitorang berhenti dulu kat esso coz aku and kak aku nak isi minyak buang ape yg patut..hihihi. Kitorang pg toilet kat belakang esso tuh. Toilet dia memang bersih gile2 weh!! Sumpah tak tipu! Aku paling benci suka lau toilet bersih, rase cam nak pg lagi…=))

Part yg paling aku shuka!! MAKANNN!!! Dah memang hobi aku suka makan kan, so memang r aku suka part nih…=)) aku pg ngan kak, adik aku sbg driver, sepupu aku and haiqal. Kitorang pg makan kat kedai bawah jambatan Kuala Ibai. Ni memang kedai feberet aku r coz service dia memang tip top!! Siyes beb. Cepat + laju gile service dia… aku duduk x sampai 20 minit, makanan dah siap dihidang. Kitorang juz pesan tom yam, kalian ikan masin, ikan bakar and pari bakar. Memang sedap gile r. kekenyangan sampai sekarang. Harga pom murah, rm54 jerk! Lau kat kedai len memang xleh semurah tuh. Habis murah pom lam rm80+++.

So, sesape yang datang Ganu and nak try rase masakan kat kedai tuh, juz call me k…hahaha

p/s : kali nih xder gambar coz kitorang excited sangat nak makan…hahaha

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©