06 January 2011

KENAPA??

Hurm… aku xtau kenapa aku skunk ni selalu jer marah2. Sume orang kat sekeliling aku kena marah sedangkan dorang x wat pape pom…

Ya Allah… aku xtau kenapa aku jadi camni skunk…=(

Orang yg selalu aku lepaskan marah aku adalah KAKAK aku. Hampir setiap masa aku marah kat dia sedangkan dia x bersalah. Aku nak marah kat orang len tp aku lepaskan marah aku kat dia. Jaat kan aku??=(

Aku xtau sampai bile aku akan jadi macam ni… aku da buntu pk camne cara nak buang tabiat buruk aku nih. Setiap kali habis solat aku akan berdoa akan dilembutkan at, jangan cepat marah tp tabiat aku ni semakin menjadi-jadi.

Aku xnak perangai aku ni dibawa sampai ke sem depan. Aku nak jaga perasaan kawan2 aku, roomate2 aku… aku xnak sikit pom sakitkan at dorang(except dorang yg cari pasal dlu).

Please, help me…=(

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©