31 January 2011

buta IT


Fuhhh!! Letih berblogwalking… tiba mase aku post entry plak…=)

Baru pas tengok blog Wan Hazel. Canggih bebenor erk blog dia tuh… termenung + terpana sebentar aku kat blog dia tuh. Mane taknya, aku duk pk2 camne r dia boleh buat blog sekreatif itu. Aku yang ambik IT dari form 4 pom xleh buat  blog sekreatif itu.

Ehem-ehem… aku memang student IT. Start form 4 until form 5 aku ambik subjek IT kat skola. Dapat result pom gempak weh untuk subjek tuh. Mase form 6 pom aku ambik subjek Computing. Siap 2 tahun aku belajar subjek tuh tapi still buta IT ag aku. Mase form 6 tuh memang susah gila r subjek Computing tuh. Nak pecah kepala hotak aku nih. Yang paling susah, blajar programming. Berminggu-minggu tak cukup tido siapkan assignment untuk subjek tuh. Lau assignment Database plak, cam kacang jerk coz aku memang suka bab2 database nih…hehehe.

Hurm… aku boleh dikatakan sedikit advance kot dari kawan aku yang len coz sebelom ni aku ade ym, skype, friendster, tagged, myspace, facebook and now twitter!! Ade kawan aku tuh juz ade acc facebook jerk! Kira advance jugak r aku an?? Hahaha.

Aku nak sangat-sangat blog aku cantek and kemas cam orang lain. Aku da try wat tp still comot ag. Xtau kat mane silap aku. Da memang nasib aku bukan lam bidang IT kot.  Maybe aku juz sesuai menulis novel, sjak or whatever yang berkaitan sastera jer kot?? Cewahh!! Hahaha. Korang mesti tak caye lau aku gtau yang aku ni memang suka wat sajak. Korang mesti tak caye kan? Tak caye sudaa…

So, ade sape-sape tak yang boleh ajar aku camne nak cantekkan blog aku nih??


No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©