31 January 2011

cerita LAPUK...ekekeke

Haiii…

Aku datang lagik…

Entry kali nih nak gtau sal citer yang dah lapuk…

X lapuk mane kot coz baru jer berlaku last week.

Ok… last Saturday kan u aku ade anjur 1 aktiviti…

Nak tau aktiviti ape??

Jangan terkejut tau…

Hehehe.

Jeng…

Jeng….

Jeng…

.
.
.
.
.
.
.

saba, ain & aku



ain, aku & nas


aku, nas & syuk

SENAMROBIK!!

Yup…

Senamrobik…

Korang x caye ker?

Memang r x caye coz xder gambar aku duk bersenamrobik an...

X caye suda, x pakse k…

Ekekeke.

Aku pg weh senamrobik tuh…

Niat di hati bukan nak kurus pom…

Tp juz nak meramaikan lg siswa sisiwi yg join aktiviti tuh.

Kejam x?

Kejam x?

X an…

Hehehe.

Aku pg ngan 6/10 orang member aku aka bff aku…

Aku, ain, saba, nas, ila & syuk…

4 orang ag tuh ade komitmen len..

So, xley r nak join kitorang bersenamrobik.

Hurm…

Actually, bukan senamrobik sangat pon…

Juz enjoy jer, cam aktiviti panaskan badan sebelum lari 100 meter jerk…

Hahaha.

Part yg paling best tuh, mase last…

Ade poco-poco weh.

Lame aku x poco-poco…

Last poco-poco pom mase recruit JPA 3 tahun lepas…

Gile lame doe!!

Hahahaha.

Meh tengok gambar kitorang mase kat kompleks sukan u aku…

Tuh r 1st time jejakkan kaki chumil kami2 ker kompleks2 sukan itu…

Hahaha.


sempat posing lam kedai kain

Kitorang borong kain kat sane coz nak jual kat hostel...
usahawan muda lar katekan..
Hehehe

p/s : kualiti gambar x bape chantek coz snap guna henfon buruk aku jerk, kamera x bawak coz nak bersenamrobik an, takot jatoh…hahaha



No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©