01 January 2011

GBP : Segmen Realiti dan Fantasi!!



pergh!!
tajuk kali nih bes r...
x sabar2 dah jari2 aku nak menari-nari kat keyboard nih..
=))

walaupom aku ni x bape nak reti berblog...
tapi demi GBP ku yg terchenta...
aku tetap akan gagahi jua...
(pergh ayat aku!!hahaha)


okeh...
lets me start with realiti k...
hurm...
impian realiti aku yg 1st nak dapatkan
|
|
|
|
|
|
V



yep!!
aku nak kete suzuki swift warna pink cam gambar kat atas tuh...
aku nak sangat2...
so, aku kena blajar sungguh2 & cari keje bagus...
baru r bleyy beli kete tuh..
lau x, bleyy naik lam mimpi jela...



urm..
ag 1 impian aku...
(xper kan wat 2 cik yaya??hihi)
aku nak naik motor naza gtr tuh...
warna pink jugak tau...hehe





okeh...
impian fantasi aku plak...
it's mean,aku xkan dapat bende tuh...
dat is...
aku nak kulit putih gebu cam HELIZA AZMI tuh...
yep2!!
gambar kat bawah tuh...
dia chantek an??
hurm...


ok ler, tuh jela kot...

p/s : sori merapu banyak sangat...=))







No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©