29 January 2011


Hahahaha…hihihihi…hehehehe…huhuhu

Eh…

Mesti korang tanyer2 nape aku camtuh kan??

Mesti korang kate aku nih dah gile x betol kan?kan?kan??

Haaaa…

Aku masih betol dan waras r…

Korang jangan bimbang k…

Lau tengok gambar kat atas tuh mesti korang da leh agak kan entry aku kali nih sal pe??

Actually aku gelak nih coz sangat geli perut hati ngan statement mak fasha sanda lam paper ari nih…

Aku pasti yang korang sume mesti dah bace an pasal mak fasha tuh…

Lau yg x bace ag tuh, nah bace follow link nih...

Lau x puas hati lg, follow plak link nih…

Hurm…

So, ape yg korang rase??

Same macam aku x?

Ok… bagi aku statement tuh sangat2 KELAKAR…

Why??

Tak perlu tanye soklan tuh coz nampak cam cerdik bodo sangat..

Nape x klakar plak…

Dah terang tang tang sebelom ni fasha tuh kan PERAMPAS laki orang an…

So, nape mak fasha kate nora Danish plak yg nak hancurkan hubungan fasha ngan jejai tuh??

Bukan ker satu bumi dunia dah tau yg si fasha tuh yang RAMPAS jejai dari nora?

Jejai ngan nora dulu pasangan SUAMI ISTERI…

Bukan main sedap si fasha pg MENGGATAL rampas si jejai…

Ofkos ler nora marah an, ade orang MENGGATAL ngan laki dia…

Perempuan mane r yg x marah…

Fasha pon pandai marah bila tiz zaqyah menggatal ngan jejai…

Padahal si jejai tuh PAKWE dia jer, bukannye SUAMI dia…

Rase r fasha camne perasaan nora bila awak ambik laki dia!!!

Bagi aku, mak fasha tak sepatutnya kate nora yang nak hancurkan hubungan anak dia ngan jejai tuh. Tolong r didik anak auntie dulu supaya jangan kacau rumah tangga orang, auntie sendiri tau kan betapa besarnya dosa orang yang hancurkan rumah tangga orang?? Lagi 1, didik dia cara berpakaian yang betol, jangan biarkan isu kat Bali tuh berulang lagi.

p/s 1 : aku x expect pom mak fasha, keluarga fasha or fasha sendiri yg akan tengok blog buruk aku nih & bace entry aku nih. Tp entry nih juz pendapat aku jerk…

p/s 2 : aku bukan nak berlagak jadi wartawan media tp tuh pandangan aku jer k…

p/s 3 : peminat fasha tolong jangan marah aku…MINTAK AMPUN YA!! Hehehe..


p/s 4 : aku pom bukan baik sangat tp juz nak ingatkan teman sesam Islam...

wallahualam

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©