31 January 2011

kenangan BUFDAY



salam... nih post aku yang terakhir untuk malam/pagi nih. aku janji k...bhahahaha.

hurm... korang mesti banyak kan kenangan hari jadi?? dari kecik sampai sekarang konpem da banyak hadiah and gambar bufday yang ade lam koleksi korang kan??

korang caye x lau aku gtau yang aku tak pernah sambut bufday aku?? mesti korang x caye an?? siyes weh, family aku x pernah sambut bufday aku dair kecik sampai besaw gedabak camnih!! aku pom xtau nape. maybe family kitorang tak mampu kot. kot ler...

1st time aku sambut bufday aku mase kat skola. member aku bawak kek senyap2. aku xtau weh, sumpah xtau. time rehat tuh diorang pg belakang and bukak kek tuh senyap2 and panggil aku sambil kate 'hepi besday zila'!! gila terharu aku mase tuh. memang xtau nak cakap r mase tuh, dah terharu sangat2 an. mane x terharu, sepanjang hidop aku tak pernah sambut bufday. alih2 da umor 19 tawun ade orang wat surprise camtuh, konpem nangis aku. tp x nangis r depan diorang coz malu...miahahaha.

2nd time sambut bufday aku mase pg kem, mase tuh upper 6 jugak. aku ngan member2 aku yg len pg kem under belia & sukan kat Damai Beach Resort, Besut... gila bes weh kem tuh! hurm.. nak dijadikan cite, ade malam last kem tuh, fasi2 kem tuh panggil aku and bape orang lagi. dorang bawak kitorang kuar and siap marah2 kitorang and cakap kitorang ade salah sepanjang kem uh. sape r x takot weh, orang yang pregnant pom bley terberanak lau kena tengking2 camtuh. aku siap2 nangis weh. pastuh dorang bawak kitorang masuk dewan balik. mase tuh dewan gelip gulita...hahaha. pastuh lampu terbukak and peserta termasuk fasi2 skali nyanyikan lagu bufday untuk kami. bapak terharu doe!! nangis again... hahaha. pastuh fasi2 siap suap2 kek unutk kitorang tau. bes sangat2...


**sampai sekarang x sambut bufday... hadiah tuh dapat tp bufday x celebrate... ley catat Malaysia Book of Record ni kn??haha

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©