31 January 2011

masalah TERBESAR aku

hurm...
2, 3 hari nih x bape bleh tido...
asyik fikirkan masalah aku nih...
nak tau pe??  
.
.
.
.
.

 haaa...
anda sume faham an??
ye...
kepala saya da hampir botak sekarang coz rambut saya gugur tak kira mase!!
saya da buntu...
xtau nak buat ape da...
ari tuh saya guna
.
.
.
.
.



haaa...
siap 1 set lg tuh..
sem lepas mase guna pantene tuh, ok au...
x gugur pom...
tapi sekarang ni guna gak...
tapi da gugur balik...
nak buat camne haa??

saya xnak jadi camni
.
.
.
.



lau jadik camtuh, xtau nak kate ape r...
sumpah nangis ari2!!

psst : bingung saya sekarang coz time nak buka laptop nak on9 jer, masti sakit perut sampai memulas-mulas yg menuntut saya ker toilet. saya xtau nape, sumpahan ker tuh?? ingatkan saya sorang jer ade maslah tuh tapi ari tuh tengok kat facebook, ade sorang pompuan tuh ade masalah yg sama macam saya. yg peliknya, bukan sekali dua tau benda nih terjadi tp TIAP-TIAP KALI NAK ON9!! uwaaa...

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©