31 January 2011

bff

APE makna bff bagi anda?? bagi aku... best friend forever and lebih senangnye, kawan baik selama-lamanya... aku selau menangis disebabkan kawan aku... x kesah ler, bukan dorang tau pon kan. lagipom aku xnak dorang tau pom.

lau kawan korang yg dulunya dipanggil BFF remova anda dari facebook, ape yg korang rase?? hurm.. lau aku r, ofkos lar marah gile-gile. nape taknya, remove! satu kesalahan besar dalam PERSAHABATAN tau x??

nak dijadikan citer, kawan aku yang dulunya digelar BFF telah remove aku dari facebook! dia yang salah, dia yang remove aku plak!! gile ker hape entah!!!

tapi last week terkejut beruk + monyet + bigfoot + mawas and seangkatan dengannya. nak tau sebab pe?? dia add aku balik weh. tapi sori r weh, aku tetap ngan pendirian aku... SEKALI ORANG TUH REMOVE AKU, SAMPAI MATI AKU XKAN APPROVE BALIK!! bhahahaha...

jangan main2 ngan aku k. ko nampak ejr aku ni baik(baik ker??) tapi lam hati aku ko xtau. aku bukan zila yg dulu, aku da berubah r weh. aku xnak ditindas da ngan orang cam ko.

aku ngaku yang aku ni x sesempurna ko tapi AKU MASIH BOLEH WAT ASSIGNMENT AKU SENDIRI!! x macam ko, pengecut!! ppuuuiiihhh!!!

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©