31 January 2011

bila HATI da tertaut...


hahaha...
ye...
saya tau...
saya da mungkir janji saya...
tp xpe kan...
ni kan blog saya...
hahahaha.

jom usha2 'kesayangan' saya...
hehehe...
buat wife abang faizal jangan salah sangka k...
saya ni peminat dia jer...
x lebih2...
lau lebih2 pom, tak salah kan??
opsss!!
hehehe.

**ade style ler kamu...sebab tu i sayang..hahaha


** sangat menyukai gambar ini dari dulu sampai skarang...sempoi jerk

** pergh!! i loike it..=)

** tabik xder spring...ngeee

** S for sayang right??hehehe

** xleh faizal tahir, dapat adik dia anas tahir pom jadi ler...ngeh3

** suka tengok family bahagia faizal tahir... akak tolong jage abg faizal untuk saya k...hahaha

boley dikatakan sume kawan aku tak suke faizal tahir and aku xtau sebab ape. aku ni plak memang admire faizal sangat2 tau. lam henset aku ade berpuluh-puluh faizal tahir. lau dengar lagu and sore dia, sejuk jer hati aku rase...bhahahaha. aku berpenyakit ker faizal tahir yg buat aku jadik ade penyakit?? x kesah ler, asalkan aku suka faizal tahir sangat2!! xder sape yang dapt ubah tuh...=))

No comments:

semua benda dalam blog ni adalah hak milik wannorazila©